Je tady nějak husto

S Trenkounem (Tanga, bretamodel.cz) v současné době lítám v následující konfiguraci:

LOLO5; loguje výšku, klapkové servo (JR/Graupner č.6), palubní napětí
SPELO5, loguje rychlost a výškovkové servo (JR/Graupner č.3), palubní napětí
TENZO; loguje tah vlekacího silonu, kabel vyveden z kabiny k háčku, kde je patice konektoru, který se po výstřelu rozpojí
JETI Duplex přijímač; anténa zamotaná někde ve změti drátů, funguje bez problémů a ujišťuji Vás, že kolem hlavy nelítám.

Moc místa v košťátku není, ale když se to dobře poskládá, tak se tam vejde všechno. Už se těším na GPSku od Jeťáků. Ta se dovnitř už ale nevejde (nebo že bych kuchnul trup za spojkou a nacpal ji tam, mám obavy ze snížené pevnosti trupu; 30G není hop na krávu…). Ta půjde někde nahoru do těžiště, do centroplánu.

Mám pocit, že čím víc drátů mám napojených do palice, tím hůř lítám, ale asi to tak má být.

8 comments to Je tady nějak husto

  • Ahoj Romane,
    vždycky jsem obdivoval ten Tvůj analytický přístup. Pamatuju si, jak jsi tenkrát v Klecanech honil Mihaela aby správně logoval data z navijáků HiBoxem. Když mi potom Dalibor líčil, jak analyzuješ logy z Altiho s přesností na jeden pixel, tak mne to už ani nepřekvapilo. A teď toto – téměř dokonalá létající F3B laboratoř. Paráda a smekám. Jenom bych se možná trošku bál, aby se „nepřeanalyzovalo“, protože nakonec je to stejně jenom o rukách a o tom, že je to pořád jenom nahoru/dolů/doleva/doprava ;-))

  • Ahoj Martine,
    však něco podobného o „přeanalyzování“ naznačuji v poslední větě. Ale neboj, já jsem si toho vědom. Jsem přesvědčený, že výstupy dat mně otevřely docela jiné obzory v pohledu na to co se tam „nahoře“ děje a věřím, že mne to posune dál, myslím ve výkonnostním lítání.

    To tady už nezmiňuji jiné věci na kterých pracuji. To byste si už asi opravdu ťukali na čelo, ale já si jdu za svým…

  • mihaeul

    Hura…. po analyze zacnem litat na makarony – beztak je to ten duvod, proc je Amici tak dobrej…

  • Jura

    Z tajného důvěryhodného zdroje mám informaci, že Roman má objenanou v Adrianě 400m dlouhou špagetu.
    Tajný droj již neuvádí jestli ji před startem sní nebo použíje místo silonu. 🙂
    J.

  • Sakra tak nad tim premyslim a mel by ses krapet oprit i do toho letani! Teda vsichni bychom meli! 🙂
    pavel

  • Hmmm, telemetrie jako u F1 🙂 Ale cesta od zaznamu dat, prez jejich spravnou interpretaci az ke spravne zmene setupu-pilotaze bude hodne dlouha. Ale drzim palce!!!!!!

    BTW: Co zajimaveho je na chovani klapek pri staru? Samy se zaviraji i pri malem pruhybu kridla?

  • Ano, je to perná cesta, znáš jinou? Klapky na startu, dočkej času. Když bude nálada, tak něco napíšu.