Doma mi na gauči přistál nový Sonix F3B od Vaška Vojtíška (VV Model). Je to následovník Stingera. Rozpětí 3090mm, jiný profil, jiný trup (delší rameno křídlo/výškovka), kabinka, možnost dvou různých spojek na křídle (různé vzepětí) a neuvěřitelná tuhost celého modelu. To je tak v kostce charakteristika nové hračky. Celý model osadím HV servy, která se mi již osvědčila u Piku Precision.
Vašek připravuje i Sonet. Nový F3F speciál. Rozpětí bude menší; 2950mm. Jiný bude i trup a profiláž křídla. Zkráceně řečeno Sonix F3B a Sonet F3F budou mít stejnou pouze výškovku.

…tak jak to tam všechno nasypeme? Serva jsou střídavě cca o 1mm od osy trupu. Kabely budu muset pokrátit. GPS a jedno nejmenované zařízení se tam vejde bez problémů. Teď už jenom rozhodnout, zda použiju osvědčený Mag- (2g) nebo Jeti RCPS10 (cca 10g). F3B-éčko jsem zatím nikoho z vysílače zapínat neviděl. Že bych byl první?
Doplněno 2.6.2015
Sonix má za sebou první testovací lety. Letová hmotnost je kolem 2100g a těžiště zatím přibližně 97mm. Vzhledem k tomu, že většina olověné zátěže přijde do spojky, tak počítejte s možností odstranit z čumáku cca 30g. Na pevnou (zůstává trvale) zátěž ve špičce budete tedy potřebovat asi 40g olova.
AUdálosti na světové scéně nemůže rušit obyčejné lidi. Lidé se obávají, a cítí úzkost nejistotu a dokonce i strach. A jediní lidé, kteří vědí, kde vždy věří.
Pěkné tak kdy premiera v Roudnici?
Ahoj Milane,
uvidíme jak to budu zvládat.
Pěkné éro, Venca vždycky dělal pěkně, ale i ten pes by se neměl přehlédnout, protože to je nejlepší přítel člověka.