Bydlení ve středu velkoměsta má své výhody i nevýhody. Je to jak se vším. Problémy s parkováním patří k těm velkým nevýhodám. Pokud přijedete domů po páté hodině odpoledne, tak máte problém. Kroužíte v postupně se zvětšujících soustředných kruzích kolem svého bydliště a hledáte, kde zaparkovat.
Pokud si jdete odpoledne zalítat s F3B-čkem a večer se vrátíte s autem nacpaným navijáky, bateriemi a ostatním nádobíčkem, potom následuje prekérka. Nosit tyto krámy od 500m vzdáleného zaparkovaného auta domů patřilo a patří roky k mým oblíbeným kratochvílím. Jak to vyřešit?
Na podzim minulého roku jsem si pořídil vozík za kolo. Na kole jezdím hodně a rád, lítám už ne tak hodně, ale rád a tak to dáme dohromady ne?! Z řešení jsem byl celý podzim nadšený. Do Klecan to mám jen 25km, od Vltavy sice do pořádného kopce, ale co by člověk neudělal pro svoji dobrou kondici, peněženku a čistou přírodu.
Dnes je už beneli za pade (benzín za padesát) a tak je o další důvod více si toto ekologické řešení dopravy na letiště pochvalovat.
Ahoj Romane, perfektní !!!
Skutečně v tom vozíš i naviják s baterii, nebo jen elektro verzi?
Taky jsem si z tohoto důvodu ponechal vozík po dětech a mám stejný úmysl využití.
Dokonalé řešení by to bylo s elektrokolem.
Kamil
Ahoj Kamile,
vozím pouze elektroverze. Naviják, jedna baterka, špagát, kolíky, kladivo atd. to by bylo už moc asi i na Sagana 🙂 Občas jezdím i s elektrokolem, ale říkám si „nebuď línej vepř a makej“ a tak se elektrokolu v tomto případě snažím vyhnout.
Krásný příspěvek. Kolem roku 1990(neměl jsem řidičák) jsme s kamarádem několikrát dotlacili kárku i s navijakem z Kobylis do Letňan, jenom proto abychom si zalétali. Byl to úlet…..a byla v tom obrovská touha si zalétat
Proto jsem se odstěhoval na vesnici.
Na start to mam 4m ze dveří.
Na pristani pak tech 200m dojdu.
🙂