Beneli za pade a jiné „vosery“

Bydlení ve středu velkoměsta má své výhody i nevýhody. Je to jak se vším. Problémy s parkováním patří k těm velkým nevýhodám. Pokud přijedete domů po páté hodině odpoledne, tak máte problém. Kroužíte v postupně se zvětšujících soustředných kruzích kolem svého bydliště a hledáte, kde zaparkovat.

Pokud si jdete odpoledne zalítat s F3B-čkem a večer se vrátíte s autem nacpaným navijáky, bateriemi a ostatním nádobíčkem, potom následuje prekérka. Nosit tyto krámy od 500m vzdáleného zaparkovaného auta domů patřilo a patří roky k mým oblíbeným kratochvílím. Jak to vyřešit?

Na podzim minulého roku jsem si pořídil vozík za kolo. Na kole jezdím hodně a rád, lítám už ne tak hodně, ale rád a tak to dáme dohromady ne?! Z řešení jsem byl celý podzim nadšený. Do Klecan to mám jen 25km, od Vltavy sice do pořádného kopce, ale co by člověk neudělal pro svoji dobrou kondici, peněženku a čistou přírodu.

Dnes je už beneli za pade (benzín za padesát) a tak je o další důvod více si toto ekologické řešení dopravy na letiště pochvalovat.

4 comments to Beneli za pade a jiné „vosery“

  • Kamil Faja

    Ahoj Romane, perfektní !!!
    Skutečně v tom vozíš i naviják s baterii, nebo jen elektro verzi?
    Taky jsem si z tohoto důvodu ponechal vozík po dětech a mám stejný úmysl využití.
    Dokonalé řešení by to bylo s elektrokolem.

    Kamil

  • Ahoj Kamile,
    vozím pouze elektroverze. Naviják, jedna baterka, špagát, kolíky, kladivo atd. to by bylo už moc asi i na Sagana 🙂 Občas jezdím i s elektrokolem, ale říkám si „nebuď línej vepř a makej“ a tak se elektrokolu v tomto případě snažím vyhnout.

  • Krásný příspěvek. Kolem roku 1990(neměl jsem řidičák) jsme s kamarádem několikrát dotlacili kárku i s navijakem z Kobylis do Letňan, jenom proto abychom si zalétali. Byl to úlet…..a byla v tom obrovská touha si zalétat

  • Dalibor

    Proto jsem se odstěhoval na vesnici.
    Na start to mam 4m ze dveří.
    Na pristani pak tech 200m dojdu.
    🙂