Během prodlouženého víkendu jsem si zase trochu hrál s gyrem. Chtěl jsem ho umístit v těžišti tzn. pod spojkou, což pro F3B Stingera není vůbec jednoduchá záležitost. Sedm hodin práce a zhodnocení, že větší „drátařskou“ šílenost jsem nikdy předtím nedělal. V trupu jsem kromě několika metrů kabelů a gyra musel dále umístit Jeti expander, LOLO5+ (výškoměr) a SPELO (rychloměr). K rychloměru samozřejmě připojit diferenciální čidlo, vyvést hadičky k Prandtlově sondě. Mistrovské dílo.
Potom už následovalo polítání. Jak já tu krabičku zbožňuju a současně nenávidím. Neustále přemýšlím o tom, jak těm co začínají, může pomoct a těm co lítají soutěžně, jak kazí styl, cit pro vzduch a cit pro letadlo.
Stinger s gyrem … aneb Vražda v zamčeném pokoji … v podání Lomcováka 🙂 …Opět MajstŠtich !!!
Zajímavé, co odpor vzduchu? Blíž k trupu, nebo úplně dovnitř a nechat jen kousek trubičky venku to nemá smysl dávat? Nebo do náběžky křídla… 🙂
Nic z toho význam nemá. Jedná se pouze o dočasnou konfiguraci. Model standardně lítá bez Prandtlovy sondy.
Kam strkáš anténky od přijímače? Nějak se v tom strácím.
http://lomcovak.cz/wp_cze/rcvn/2013/01/mozna-prijde-i-f5j-kouzelnik/