Domnívám se, že při montáži za rolničku/kladu by „hromada silonu před a za“ asi měření částečně zkreslovala. Nehledě na to, že tento člen v provedení podle obrázku vrazím k jakémukoliv letadlu, zatímco jinak bych musel používat pouze speciálně upravenou kladku.
Tuto domněnku bych jednoznačně podpořil. Když prdne silon u padáčku tak se to kláda dozví za půl sekundy, naviják ale až za sekundu. Ten silon praskne reálně při 50 kg ale kladka naměří 40 kg ale naviják bude skálopevně přesvědčen, že to bylo jen 30 kg. Hodnoty prosím berte jako ilustrační 🙂
Myslíš jako jediné co z ní zbylo? Nechme černého humoru (úšklebek). Pro orientaci je to 75mm dlouhé a 27g těžké. Z toho obrázku to je jinak těžko poznat.
Měření tahu?
Mohl by to být tenzometr. Mohl by se doplnit převodníkem a sběračem dat a mohl by se to celé zavěsit k padáčku.
Chlapci Vy mi taky zkazíte každou radost a hned víte o čem je řeč (úsměv). Teď už jenom přidat upravené LOLO5 a můžeme začít logovat tah v silonu.
K padáčku? Nebylo by jednoduší fouknout to za kladku? (…mezi kladku a kolík)
Domnívám se, že při montáži za rolničku/kladu by „hromada silonu před a za“ asi měření částečně zkreslovala. Nehledě na to, že tento člen v provedení podle obrázku vrazím k jakémukoliv letadlu, zatímco jinak bych musel používat pouze speciálně upravenou kladku.
Tuto domněnku bych jednoznačně podpořil. Když prdne silon u padáčku tak se to kláda dozví za půl sekundy, naviják ale až za sekundu. Ten silon praskne reálně při 50 kg ale kladka naměří 40 kg ale naviják bude skálopevně přesvědčen, že to bylo jen 30 kg. Hodnoty prosím berte jako ilustrační 🙂
…a já si myslel, že je to vadný snímač plynu z Toyoty 😉
Myslíš jako jediné co z ní zbylo? Nechme černého humoru (úšklebek). Pro orientaci je to 75mm dlouhé a 27g těžké. Z toho obrázku to je jinak těžko poznat.
Way to go, Roman! Congratulations!