Vašek Vojtíšek má před dokončením nový F3X model-Dingo. Model půjde dnes odpoledne na první navijákový start, tak mu držte palce! Já se nemohu dočkat až mu pohladím kožíšek.
P.S. Teď ani nevím. Štěká vůbec ten australskej divokej čokl?!
AUdálosti na světové scéně nemůže rušit obyčejné lidi. Lidé se obávají, a cítí úzkost nejistotu a dokonce i strach. A jediní lidé, kteří vědí, kde vždy věří.
Přeju aby byl úspěšný, ale když si vedle sebe otevřu 3p nákresy nových brusů, tak je to jeden jako druhý. Čeká F3B brusy podobné zemětřesení jako F1? Do změny pravidel to bude jeden čokl jak druhej a sem tam směska? 🙂
Ano jsou si kluci blechatý podobní, to je pravda. Ale v provedení a výkonech se myslím docela liší, tam je podstata věci. Na druhé straně, pokud by všichni měli stejná letadla, tak jenom dobře. Aspoň by se ukázalo, kdo je dobrý a kdo špatný pilot.
Jaké zemětřesení případně změnu pravidel máš na mysli?
Jeje, konecne zase nove letadylko……..mam pocit ze to zemetreseni prijde az z konstrukční kanceláře projektu BAMASOMA …..ale až na přelomu léta a podzimu :-)))))))))
Pavel
Škoda, že se člověk musí drobné detaily dozvědět např. tady http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?p=12343412 nebo tady http://www.f3news.fr/les-news-du-materiel-f3b-f4/dingo-f3f-b-de-vv-models-t1698.htm
Právě to na co narážíš, v F1 to začalo vřít až po tom co se změnila pravidla … A jednou z nich, byť utopistickou, by mohlo být právě to použití stejných letadel. To by bylo řevu, jéééjej 🙂
Pravidla v kat F3x se u nas snad nikdy nezmeni. Ti, kteri ty pravidla muzou zmenit, take vyrabi kompozitove modely pro tyto kategorie. Takze je to uzavreny kruh 🙂
2 Pavel Z: Kdyby to bylo tak, jak rikas, tak by kompletni zmena pravidel byla kazde 2-3 roky. Protoze nic nemuze udetat vyrobci vetsi radost, nez to, ze kvuli jinym pravidlum budou muset VSICHNI PORIZOVAT NOVE EROPLANY!!! :-)))))
U F3x eroplanu je podoba jasne urcena ucelem, pro ktery to letadlo vzniklo. Takze nejakych extra uletu se urcite nedockame 😉
to Michal V: Myslel jsem to jako reakci na predchozi prispevky. U nas se pujde cestou nejmensiho odporu. Viz. Rc V2…jeden tahac ne, ale navijaky ano.
2 Pavel Z: Vzhledem k tomu, ze je docela pravdepodobny, ze navijaky budou casem i v F3J to je rozumna cesta (narozdil od jednoho bezce). Je usmevny, ze navijaky ted u nas nejvic „tlaci“ ten samy clovek, co byl za vlekani v jednom. Asi ho uz sance papiraku prestaly zajimat :-))))
Marceli, omlouvám se Ti za zveřejnění komentáře z 1.6. až nyní. Vzhledem k linkům ho systém hodil do spamu a já si toho všimnul až teď.
😉